יום רביעי, 2 ביולי 2014

היי,
חזרתי כמו שהבטחתי והפעם מוקדם יותר:)

אז למי שלא יודע,אני לומדת בשנקר סטרלינג , בפרויקט האחרון שלי התבקשתי לצלם צילומים מסחריים לבעליי עסקים.
אני בחרתי לתלם צילומיי יח"צ שאותם חילקתי לכמה קטגוריות.

החלק הראשון שלי עוסק בצילומיי יח"צ עבור חברה אופנה צעירה (כגון:bershk, trf/zara pull)

האווירה של הצילום, היא יום קיצי אחרה"צ , בייסיק,ג'ינס ,טי-שירט. בגדול אווירת פיקניק.

 
אוברול:ZARA ,גופיה:TOPSHOP ,כפכפים ומשקפיים:ASOS.

אוברול:AMERICAN APPAREL ,משקפיים:RAYBAN ,ג'קט:LEVI'S.


החלק השני הוא עדיין מיועד לאותה נערה ,רק יותר לכיוון נערת פסטיבלים.

שמלה:H&M ,משקפיים:ASOS ,מגפיים:ZARA.
זר פרחים:(מורכב מ3 זרים שונים) URBAN OUTFITTERS , גופיה:ABERCOMBIE ,מכנסיים:TOPSHOP.


החלק השלישי והאחרון הוא יותר בסגנון בוטיק שמיועד למגוון רחב יותר של סגנונות , אבל עדיין פונה לכיוון הבחורה המתוחכמת והאלגנטית שיודעת לקחת את חוקיי האופנה צעד אחד קדימה.

שמלה:H&M ,כובע:FOREVER21 ,כפכפים:ASOS.
שמלה:AMERICAN APPAREL ,משקפיים:HOUSE OF HARLOW.
חולצה:MANGO ,מכנסיים:H&M.

ביגוד צילום וסטיילינג: אני(רבקה אברהם)
דוגמנית: הילה כהן.
אסיסטנטית:שני מזרחי.

מקווה שנהניתם , נתראה בפעם הבאה...




 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה